sobota, 6 kwietnia 2013

Newsy

Jezu muszę Wam powiedzieć. Stoję sobie w kuchni, mam włączone radio RmfMaxx. Jestem sama w domu. I nagle w radiu zaczeli gadać o NOWEJ KSIĄŻCE 1D W JĘZYKU POLSKI. ZACZĘŁAM PISZCZEĆ xD Hhaahaha... No i takie coś. ''Must have direkszyners [...] , o swojej historii opowiadaja Lajam, Hary, Zejn, Najl, Louis.'' XD



ASDFGHJKLKJHGFDSASDFGHJ :D 4 czerwca bedzie TELEDYSK DO ROCK ME!  Jaram sie omg xd
Potwierdzone :D I 2 dni po moich urodzinach, bosko *-*



Niallerowi ściągneli aparat we wtorek :D I wgl jednego dnia sie tyle wydarzyło... Harry ściął włosy, Liam przeklnął, nowe tattoo Louis'a, Zayn tweetnął...
To much in one day!

Niall ma skype :D


Zdjęcia z koncertów :)

NEW PIC: Liam & Louis wearing a bra as hats. #London


Niall przedwczoraj:) Bez aparatu xd
Niall Yesterday 04/03/13

Hazza z fankami wczoraj:
#New #5 || Harry with two fans last night in London - April 5, 2013 
dzisiaj

#New || Harry with a fan backstage today in London - April 6, 2013
ja też chce *-*'

#New || Niall with a fan backstage today in London - April 6, 2013


Nowy tatuaż na klacie
he's killing me





No i powiedzcie mi, że oni są normalni...
Boże... xD



Harry 5 min temu (19.17)


Liam i Danielle i Loki dzisiaj ;3
 #New #3 || Liam & Danielle today in London - April 6, 2013

2.04 Dan i Liam byli w Whisky Mist klubie:





:D

jaka ona śliczna i szczupła *.*



Dzisiaj nie mam głowy do.... niczego ;/ Przepraszam że tak mało, powieszane i wgl nic się do siebie nie klei -.-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz