sobota, 17 sierpnia 2013

Newsy

Matko 2 tygodnie wakacji :O NIeEEeEeEeeEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ;'c
Jak to?!
Czemu?!
Ide sie pociąć mydłem w płynie...


A tak na serio to wam tez tak szybko zleciało? ;(
Przepraszam za nieobecność, byłam na wyjeździe i we wtorek znowu wyjeżdzam...

Teraz nadrabiamy.
11 była gala TCA którą pewnie wszyscy ogladali tylko nie ja -.-
Chłopcy wygladali boooskooo:
no i śpiewali BSE :)
 
jesu jakie ciacha
lol



Ale wszyscy mówia, że ta gala to niewypał i wgl chłopcy byli bardzo zmeczeni, występ też nie do końca się udał. Ale nie ma się co dziwić...

A teraz wyniki:
Music Group- WYGRANA
Hottie Male-Harry Styles- WYGRANA (ale Harry nie chciał wyjśc bez reszty na scenę więc odebrał nagrodę sam za kulisami awww ;')
Choice Smile- Harry- WYGRANA( to samo)
Summer Tour- WYGRANA
Single- Group- WYGRANA
Love Song- WYGRANA
W directioners siła i moc :D


Oczywiście znowu jak mnie nie było Niall musiał zrobić TwitCama:
Tutaj możecie obejrzeć cały...
klik 


Sesja Fabulous. OMG. BOSKA.

http://cdn04.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/headlines/2013/08/one-direction-fabulous-mag-sneak.jpg 
asdfghjhgfds
http://4.bp.blogspot.com/-85fZVExNq2s/UgwCYnPIkxI/AAAAAAABY_A/jB8JCsrSo78/s1600/one-direction-fabulous-uk-002.jpg 
http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2013/08/15/399392-one-directions-fabulous-uk-shoot.jpg 

 
 
Mmmm ale ciacha xd

Dobra co ja chciałam? 
AHA!
Jedziecie na This Is Us? :D Ja już mam bilety kupione więc jeżeli bedziecie na tym samym sensie do dajcie znać na tt @team_bullshit69
Poznań Stary Browar 30.08 sala 8 rząd I miejsca 12-15 xd

A teraz mam taką miła wiadomość.
Stare czasy wróciły *.*
No raczej... Hmm.. Są już takie małe zapowiedzi TIU no i każdy ma osobną. Na tt są publikowane linki. 
Zayn podał Louisa którego nazwał Tommo ;3 Aww

Liam Harry'ego czyli curles *__* omg

A Harry Nialla jako Blondie hahahah xd




aa tu taka karteczka dołączana do perfumów lol

Harry przedwczoraj z fanami:(15)
 

Niall i Harry byli dzisiaj na V festiwalu. Sa tam co roku :)


Hahah nie no kocham to zdjęcie xd

https://pbs.twimg.com/media/BRjXqVzCQAA6s35.jpg:large + nowy tattoo Lou




Harry całuje Jamesa Cordana


Nie wiem jak wy.. ale mi to jakoś nie przeszkadza a wręcz przeciwnie :D W końcu jestem larryshipper...

Nowa fota Lirry dla Treckstock



Jaki piekny rysunek ;o



A tak btw to podobno Liam ma nową dziewczynę. ;c No sorry wiem, że pewnie mu smutno bo większość directioners się nie cieszy ( w tym ja) ale dla mnie Dan była ideałem...



tak myślę czy niczego ważnego nie zapomniałam.... chyba nie xd
na pewno coś zapomniałam ;c

Oh Niall ;)


Do internetu wyciekła piosenka Can't Let Her Go. Ja jej jeszcze nie słuchalam bo wole czekać na premiere. A wy możecie tutaj :)
KLIK

A tutaj w jaki sposób piosenki wyciekają do netu:
KLIK

No i przed KOŃCEM SIERPNIA 1D MA PODOBNO OGŁOSIŚ TRASE WHERE WE ARE PO EUROPIE ASDFGHJ jak nie bedzie polski to sie powiesze

Przepraszam, że tak mało ale wakacje są no i wiecie... A poza tym ten kto ma tt jest ze wszystkim na bierząco więc myśle, że nie ma problemu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz