wtorek, 1 stycznia 2013

Powrót...

Hello! ;*
Przepraszam, że nic się nie pojawia na blogu , ale:
W wigilię okazało sie że goście nie przyjadą do nas bo moja 2letnia kuzynka ma goraczke więc o 13.00 sie pakowaliśmy i jechaliśmy 90km -.- Normalnie, myślałam że zwariuję ! Za rok normalnie będę tak chora że wszyscy do mnie przyjadą! :)

Nawet wam życzeń na świeta nie złozyłam ;c Przynajmniej na nowy rok mi sie uda :)
No to tak:


Moje Kochane, życzę Wam z całego serducha, żeby wszystkie Wasze marzenia, te najśmielsze, najdziwniejsze, najbardziej niemożliwe  sie spełniły, żeby ten Nowy Rok był udany, żeby One Direction w końcu przyjechali do Polski i żebyśmy mogły się wszystkie spotkać ! ;') No i jeszcze zdrowia, szczęścia, radości, miłości,pomyślności ... dobrych ocen ♥
;***********


A teraz FAKTY:
1.Louis ma już 8mln followersów na tt :)
2.Harry spędza nowy rok z Tay w Nowym Yorku -.- Niżej jeszcze wstawię zdjęcia ...
3.Niall Liam Zayn i Louis są w Londynie.
I po FAKTACH :)

Hazza na lotnisku 29.12.12
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Zdjęcia z sywestra. Boże, jak widzę ten ,,noworoczny pocałunek'' to mi śniadanie wraca...;( Harry wracaj do zespołu ;c
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiarjeśli to prawda to idę sie pociąć ;/ Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiarczapka ta sama -.-
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
onedirection_dot_pl_7~127.jpg
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Na lotnisku Heathrow w Londynie:29.12
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


28.12 Liam w restauracji Penn Tandoori w Wolverhampton
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


26.12 Harry na kręglach ze znajomymi;
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Hahah To spojżenie xD
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Lou i Elka wczoraj:



Aha! Właśnie żebym nie zapomniała . Niektóre z Was nie wiedzą że ja mam dwa blogi :) Ten i sadstoryabout1d.blogspot.com. Zapraszam do komentowania ;>

Zuza♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz