wtorek, 4 czerwca 2013

Newsy

 Okej. Możecie mnie pobić, znęcać się, zakopać, odkopać, zabić i  znowu zakopać. Zgadzam się... Zasłużyłam ;c

 Zaczynam bo się nie wyrobię...

Mówię wam, takie kiedyś będziemy miały *-*


Troche GIFÓW  i ZDJĘĆ śmiesznych z ostatnich koncertów.  :D




Em... Liam?



Awww ;3 Zerrie w Monachiu 17.05






Wersja directioners ;3







Tak by wyglądało mniej więcej moje spotkanie z Hazzą :D




 Nie wiem gdzie jest ta kawiarenka ale ją znajdę *.*



Z Tour busa chłopców :) 

Btw. kilka dni temu chłopcy bawili się w chowanego po ciemku w Tourbusie. Zayn wszedł na toaletę i muszla pękła xd HAHAHAHAH xd #only1D

A oto jakie gwiazdy pokonali nasi chłopcy na gali Billboard Music Awards
BRAWO




A OTO PACZAJCIE! Z KONCERTU PRZED ARENĄ... Ale mnie nie ma ;c


KLIK


Hahha... Niall dzisiaj tweetnął:

Nie ma to jak zmiana nazwy fandomu po 2 latach :D

#onlyNIALLER
 Wgl dzisiaj bardzo dużo tweetował :)

Liam 1.06 w Funky Buddha:



1.06 Harry był na ślubie Anne i Robina :)
CIACHO ^^ 
Oto Nasze ciacho i Jego ojczym :)

 
 
 
JEZUS MARIA STYLES CZEMU TY JESTEŚ TAKI ASDFGHJKL?!
 
 
 
 
Morko mi...
HAHAH xd 

  
Awwww ;')

 A to filmik który wstawił na Vine:
LOL ;p
Ahaaa... No dobra Harry...






Larry ze swoimi kartonami *-* Ja mam z tymi kartonami zdjęcie :D


A tutaj Hazza wstawił jeszcze filmiki jak Niall wskakuje na peron któryś tam... Z Harry'ego Pottera :) Jeżeli dobrze zrozumiała bo nie wiem na 100% o co chodzi...
  KILK


A tutaj w Veronie *-* Jezu ile ludzi ;o
KLIK

;')


:D


A teraz najlepsza częśc :D
JAk wiecie trasa Where We Are Stadium Tour na 2014 odbędzie się na stadionach. So, 1D byli na stadionie Wembley na konferencji ( w tej samej sali co ja byłam ^^) i byli na stadionie pozowali w róznych koszulkach itp.
ORGAZM bo przebierali koszlki i takie ADFGHJK


POWIETRZA!








JAK SIĘ ODDYCHAŁO?! ♥




Na pewno o czymś zapomniałam ale taka już jestem ;c
NOWY ROZDZIAŁ na sadstoryabout1d.blogspot.com

Trzymajcie się ;**




1 komentarz:

  1. Boskieeee ;)
    Mnie też zabrakło powietrza ;)
    I te gify jak koszulki biało-czerwone zakładali... Awww... ;) Zgon ;D
    Super zdjęcia i wgl wszystko ;)
    Czekam na kolejną porcję ;D

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń