niedziela, 9 czerwca 2013

Newsy

Hej ♥
Zdziwieni, że tak szybko? Taaak. Ja też :)

Przejdźmy do rzeczy...

PERFUMY Our Moments :) Oczywiście jak ja byłam na wycieczce musiało się tyle wydarzyć.
Yes. One Direction mają swoje perfumy, mieli juz sesję i wgl. Ceny:
30 ml- 104 zł
50ml- 150 zł
100ml- 200zł
podobno są o zapachu kwiatowym, słodkie :)


Te perfumy mają u góry koronę, bo Niall powiedział, że directioners (teraz już crazymofos) są ic księżniczkami ♥ Awwwww ;') I jak tu ich nie kochać <3
 30, 50 i 100 ml
 


z konferencji z promowania perfumów:





hahah


jak dzieci

HAHAHAHAHAHA ONLY HAZZA SOBIE PRYSNĄŁ PERFUMAMI W OKO LOL


OMG ♥



 Dzisiaj, dokładnie przed chwilą Harremu straaaasznie się nudziło, siedział z Lou( stylistką) na ziemi, na korytarzu i wstawiali śmieszne filmiki...


 


Hahah najpierw Lou wstawiła:
KILK


A później Hazza stwierdzuł, że jemu tez się nudzi (btw. bosko mu w tym kapeluszu)
KILK





Hahaha Harreh i Paul xd Biedny, się z nimi zamęczy...




Harry ma wytatuowane napisy na kostce:
"Never Gonna" i "Dance Again"
(z piosenki "Careless Whisper" - George Michael ) 



Nialler zmienił ikonkę na tt <3




Teraz Pan Zabójczy Malik pozuje z fankami *-*

 
Awh;d
 





Josh :D





Arrr!
 
Grrr!



Chłopcy machali fanom przez okno :)
HABEMUS PAPAM xd

Andy jest w domu Liama. Wstawił na IG to zdjęcie komputere, zmienił mu tapete na pulpicie xd


Aha. No i wcześniej Hazza wstawił na vine jeszcze filmik z samolotu i jak leje
KLIK

On coś ostatnio wariuje z tym vine. Co chwile tam coś wstawia...
KLIK Czy to dziecko nie ma skarpetek?!

HAHAHAHAHAHAH patrzcie co Little Mix wstawiły na vine lol
KLIK


Dobra, sprawdzam czy wszystko, czy niczego nie zapomniałam....


Oczywiście, że coś pominełam...


Oto gify ze stadionu taki jak był ten boski z Niallem, jest z resztą :)









Chociaz według mnie i tak z Niallem jest the best <3




A teraz na koniec wkurzony Lou xd



  



Dobranoc, skarby xx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz