niedziela, 14 lipca 2013

Newsy

Łelkam! Jak tam na wakacjach? Ja spędzam bardzo aktywnie swój wolny czas. Moja najdłuższa wycieczka to do lodówki xd


To tak. Słucham sb dzisiaj radia (THR) i nagle słyszę taką krótką zapowiedź o 1D i nagle, że w piątek bedzie premiera w tym radiu singla Best Song Ever :O Jaki podjar hahaha Premiera jest 22 ale w tym radiu można wcześniej usłyszeć. Będzie też w innych radiach ale na razie tylko to ogłosiło. To włączamy dyktafony xd
Podsumowanie: PIATEK THE HITS RADIO GODZ. 17.00- naszego czasu. W Anglii o 16 :)
Oto link do radia --> http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/
Usłyszymy Best Song Ever *.*

Niall wstawił na IG:
 http://distilleryimage5.ak.instagram.com/f31892b4ec3b11e29fc422000aeb0ba2_7.jpg 
,,We're just chillin! @ashtonirwin''


Wstawił na tt:


Hazza wstawił znowu filmik z VINE :D
KLIK 


I po tym golfie wstawił na IG zdjęcie:



http://distilleryimage5.ak.instagram.com/df60c64aeac611e2bbd822000a9f15da_7.jpg


I wsatwił jeszcze filmik z tourbusa
KLIK

Paczajta na to :O
Nie dość, że taka ładna ot jeszcze talent :O

Zdjęcia z koncertu w wczoraj. HahahahaHarry


 awww
 Glamour:

Kto mi taką zalatwi?

I teraz najsmutniejsze. Normalnie poryczalam się. Liam ZNOWU musiał napisać Twitlongera. Dotyczy on obraźliwych plakatów na koncerie ;-; m.in:
Normalnie ryczałam jak to czytalam:


"Cześć wszystkim
Widziałem parę napisów o mnie dziś wieczorem, które były trochę przykre. Nie wiem co się stało ale mam nadzieję, że jestem dla was dobry i mam nadzieję, że wiecie jak wdzięczny jestem, że zrobiliście dla nas to wszystko, ponieważ szczerze nie mogę uwierzyć jakim szczęściarzem jestem, że jestem tu..
To niesamowite, że stworzyliście to wszystko dla nas, nikt z nas nie może uwierzyć w to co robimy codziennie i to wszystko wasza zasługa. Spędzacie czas aby nas rozpowszechniać i jesteście tak oddani, wydając pieniądze aby spróbować dotrzeć na nasze koncerty.
Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory byli tutaj, każda publika była niesamowita i trudno wybrać tą najlepszą.
Tak jak mówiłem mam nadzieję, że wszytko jest ok, a wiem, że wiele ludzi może mnie teraz nie lubić i czuć się trochę niedocenieni, bo nie możemy wyjść i spotkać się z wami tak często. Aby było łatwiej, szczerze was doceniam, odmieniliście moje życie i nigdy nie będę w stanie wam podziękować, mam nadzieję, że z czasem będzie dobrze.
Kocham was"

"Chodziło mi o to, że nie chcę abyście czuli się niedoceniani bo my naprawdę doceniamy trud, jaki wkładacie"

Fanka: "Liam wszyscy Cię kochamy, nie powinieneś czuć się źle."
Liam: "Wiem, ale czasem tak mam, bo naprawdę nie rozumiem jak się tu dostałem i nigdy nie chciałem, żebyście myśleli, że biorę was za pewniak"

Fanka: "Nie czujemy się niedoceniani Li, to słodkie i miłe, że obchodzi was co czujemy"
Liam: "Oczywiście, że obchodzą nas wasze uczucia"

Starsza siostra Liama również wypowiedziała się na net temat:

"Hmm właśnie się obudziłam i zobaczyłam tweety Liama, ten dzieciak tęskni za domem, czuje się źle, a jeszcze teraz jest nienawidzony.
Gdyby tylko ludzie którzy zrobili te banery zrozumieli pod jak wielką presją są chłopcy.
Smutno mi, że oddałam mojego brata na miesiące, brakuje mi go codziennie, niewielka garstka ludzi sprawia, że czuje się źle.
Wiem, że wiele ludzi go kocha, ale denerwuje mnie gdy jest w pracy i wciąż widzi negatywne rzeczy, mimo, że wkłada wszystko w przygotowanie show i martwi się czy ludziom się to spodoba.
Nigdy nie przestanie być nienawidzony, to stało się w złym czasie przypuszczam, że przydałoby mu się wiele uścisków.
Ale dziękuję wszystkim którzy go kochają i czynią jego dzień lepszym miłym słowami. Wiem, że bardzo was kocha"
 via. fb

link do oryginału: KLIK

+ Ostatnio na M&G jakaś fanka nie chciała zdjęcia z Liamem. Moment. Chciała zdjęcie z 1D ale nie chciała, żeby Liam na nim byl! JAK?! PYTAK JAK?! JAK ON MUSIAŁ SIE POCZUĆ? JAK MOŻNA BYĆ TAK BEZ SERCA BO JA NIE ROZUMIEM!

I na koniec...
 jeszcze raz Hazz na golfie

a to z impry xd  jak on to...



Hahah. A ty taki fakt xd Jak był wywiad to Lou zmienił tapetę na tablecie prowadzącego HAHAHAH



Na dobry sen ;3


Życzę wam aby to się kiedyś spełniło każdej z was ♥

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz