wtorek, 30 lipca 2013

Newsy

Hej, hej. Przepraszam za nieobecność. Szybko nadrabiam...

Pamiętacie te wywiady w dzień premiery BSE prawda? Harry miał wywiad w BBC.
Oto on:
Ja pamietam ten zgon i wgl ten spam na tt. Jego głos ♥ OMGOMGOGMGOGM AHAHH WSZYSCY PISALI, ŻE MA GŁOS JAKBY EKHEM... BYŁ W ŁÓZKU XD


Oto BSE:

Jestem pewna, że już to oglądalyście i przepraszam, ze od razu nie dodałam ;c
A TAK WGL TO BEST VIDEO EVER ♥♥
Veronica i Hazza ^^ I asfghjm,jhgfdsaxd

No i pobilismy rekord!!! 12.3 wyświetleń w ciągu doby! VEVO oficjalnie ogłosiło!
 Patrzcie na pasek!!

No i znowu ;c Ominelam najważniejszą datę.
23.07
Nie chce się rozpisywać. Każdy obchodził to święto  w swój sposób. Ja zrobiłam 1D PARTY, oglądałysmy Video Diary, Tour Diary, występy z XF, moment gdy połaczyli ich w zespoł, Torn... No i przy tym ryczałyśmy co chwilę ;')



Chłopcy udzielili wywiadu magazynowi GQ
 http://24.media.tumblr.com/4800f09c312b2a15f48b6368eaa3649f/tumblr_mqraptnza51qdouevo1_500.jpg oto kawałek z Harrym. Nie chce mi się go tłumaczyć, sorry, ale Harry przyznał tam, że spał TYLKO z 2 osobami :)

Oto okładki:
1-direction-gq-cover-4
1-direction-gq-cover-5
1-direction-gq-cover-3

1-direction-gq-cover-2


1-direction-gq-cover-1

A oto mały zwiastun wywiadu:


Pierwsze tweety chłopców:


A takie M&G już wam pokazywałam? *.*
 Wygrać życie...



AH no znowu bym zapomniała lol
BEHIND THE SCENES BEST SONG EVER


  

Zayn jest taki sdfghj ciachoooo
Hahah Lou se dupe skanuje xd

A tu jeszcze taka fotka z teledysku
Hahahah


Hmm... Poznajecie? :D




Harryemu się znowu nudziło i powstawiał ... śmieszne... filmiki na vine lol. Uwaga bo ja ze śmiechu nie wyrabialam xd
Naprawdę zaczynam się go bać...
KLIK 


Jednego dnia cztery filmiki xd
KLIK  Ahaaa no to teraz wiemy jak wyglada łazienka w tour busie xd
KLIK sesja z misiem- skutki nudy
Przypominam, że wszystko jednego dnia xd
KLIK i ostatni filmik z 29. Awww Harry na końcu *-* heheh


27 dodał zdjęcie na IG:
http://distilleryimage11.ak.instagram.com/5d6de724f70c11e2912b22000a1fa8d6_7.jpg 
,, It's like talking to a brick wall'


25 dodał zdjęcie z menu w restauracji sushi. Harry zboczeniec :D
http://distilleryimage4.ak.instagram.com/52975eb6f4af11e2a2ad22000a9e17ad_7.jpg 

Oraz zdjęcie z koncertu na ktory prawie nikt nie przyszedł ;o
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/8d273ce0f4b911e2ab3b22000a9f14cb_7.jpg 


Nastepne filmiki z vine. Naprawdę polecam!!!
KILK OMG little things <3
KLIK A tu się nudził z Niallem xd


Później znowu dodał zdjęcie na IG:
od lewej-> Lou( stylistka), Gemma (siostra), Hazza i Niall
http://distilleryimage1.ak.instagram.com/d6cd373af57911e2af5a22000a9f18fb_7.jpg 

Biednemu Harryemu sie bardzo bardzo nudziło
KLIK Niallowi też ;>

KLIK Hahhahaha jak to zobaczyłam nie mogłam ze śmiechu hahahahah
KLIK Niall bez koszulki <3


Ostatnie zdjęcie jakie znalazłam to Harry i Gemma *-*


Uff
No i to chyba wszystko.
Przepraszam, że nie po kolej trochę ;/
ILY ♥

 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz