wtorek, 9 lipca 2013

Newsy

Haj! ♥ Jak widzicie codziennie wstawiam nowe newsy, tak też się sobie dziwię =O No ale to chyba dobrze, nie? xd

Josh Devine (perkusista) ma dzisiaj URODZINY !!! :D
HAPPYBIRTHDAYJOSFFROMPOLISHDIRECTIONERS KTO CHCE BIERZE UDZIAŁ W AKCJI NA TT ♥
 No to nasz perkusista kończy dzisiaj 22 lata!

:)


A oto on podczas ćwiczeń tych samych co 1D z Markiem:


11 sierpnia odbedzie się gala Teen Choice Awards 2013 Chłopcy sa nominowani w 3 kategoriach + Harry w dwóch :

Głosować można codziennie więc... ZACZYNAMY:
tutaj GŁOSUJ


Chłopcy na koncercie w Montrealu: (04.07)


Hazz: Ty bedziesz moją dziewczyną!



A teraz z serii 'Moj całkiem normalny idol''

 


 Paczajta jakie wielki plakat *-* Ja chce taki do pokoju!



Łan Dajrekszyn będą mieli swoje lakiery do paznokci. Nie dla siebie, oczywiście :)  I tez taką swoją jakby serię:




Jezu powiedzcie mi gdzie to mozna kupić! *.*


Nie wiem czy już to wstawiałam ;/ W każdym razie Harry na bieżni :D



Ostatnio jakoś mu sie spodobało zabieranie telefonów fankom i pisanie ich mamom... zobaczcie co xd
 
no i znowu, Harry ZNOWU to zrobił xd 



Oficjalna okładka Best Song Ever:


Hazz i Nowojorska policja



 A tu mały Harold :)


Zayn ćwiczy .... :OOOO 


Znowu skleroza. Nie wiem czy to już pisałam. Wydaje mi sie, że tak ale dla pewności wolę jeszcze raz.
Zdjęcia z sesji Glamour:


A na zakończenie:


 #Imagin
Ty: Harry znowu łóżku pękło w nocy jak my... no wiesz.
Harry:




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA...

Ily. xx

1 komentarz:

  1. Serdecznie zapraszam na opowiadanie o 1D - http://jedno-serce-jedno-bicie-1d.blogspot.com/:D

    OdpowiedzUsuń