piątek, 19 października 2012

Newsy

LOL dzisiaj jest światowy dzień debila.(nie ja to wymyśliłam tylko take jedne wariatki z mojej klasy ;p)


Lwwy leci w polskiej reklamie mam talent ;)




O 19.00 naszego Zayn będzie odpowiadał na pytania na swoim Asku.Nawet w trendach jest na pierwszym miejscu.


29 pażdziernika premiera Little Things :P

Wczoraj oglądałam powtórkę Lajk Czart.Little Mix -wing miejsce 7!!! Lwwy-miejsce1 Mtt-miejsce4

Nie wiem czy już pisałam,ale na wszelki wypadek napisze jeszcze raz.Wszyscy z 1D mają tattoo♥

Zayn podał dalej tweeta i zdjęcie jakiegoś Adama:
Kochammm♥





Kiedy 1D byli we Francji byli na wywiadzie w La Boite
(Pamiętacie ? LOL klik)

lol



 link do wywiadu:
klik Nie no oni mnie rozwalają :D(call me maybe)

Chłopcy wracają ze studia:





 
 
 Mmm Harry kieruje autkiem ♥_♥




 
 
 Co za synchronizacja:





Wczoraj





Bravo zagraniczne:

 
 Hazza wstawił na Instagrama:




 To chyba wszystko. Sorry że tak mało ale po tym dniu debila nie mam głowy do  myślenia...w końcu weekend się zaczyna ,nie :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz