niedziela, 17 lutego 2013

Newsy

Hej Wam! <33
 Jak leci?  U mnie w miarę :) Już jestem spakowana, bo jutro wyjeżdżam. O dziwo zmieściłam się w małą walizkę O.o Dziwne... Jeśli macie twittera to pewnie już widziałyście filmik, przez który płakał cały twitter w tym ja. Opublikowano go wczoraj na youtubie. Jest to filmik z Ghany:


 Ale debil ze mnie -.- Znowu płaczę. Widzicie te dzieci? A niektórzy marudzą, że nie mją nowego iPhone ;_;.  Uważam, że każdy powinien obejrzeć ten filmik . Żałuję, że nie mieszkam w UK. Niestety ale z polski nie można wysyłać tych smsów :(


Dobra, jedziemy dalej...


Pojawiło się DAYS TO GO:






Jest też już kawałek teledysku:





Jest też zwiastun 1D3D:


Czemu ja płaczę? Ja ostatnio za duże rycze...
Hahah, dokładnie xD

A to moje ulubione momenty:







OMG już chce ten film! :P

Dalej...



Na takim jednym blogu: http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com/
Dziewczyna napisała świetnego imagina. Aż się wzruszyłam ;')
Przeczytajcie:
http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com/2013/02/imagin_16.html?showComment=1361038885446#c4565676540285178437


Jest taki gościu Labrinth. Lubię go i wgl. Fajne ma piosenki :) Ale w jego nowej piosence jest.. Harry Styles! Dokładnie. W piosence Meanest Man. Cytuję:

  I'm thinking vile, I'll fuck your bird like Harry Styles "

A tutaj macie link do tej piosenki: (0.47)
http://www.youtube.com/watch?v=b3NH0ciMP6I&feature=youtu.be

No to chyba na tyle. Życzcie mi spotkania 1D w Londynie :)

Buziaki, xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz