czwartek, 28 lutego 2013

Newsy

Hey <69 Już od jakiegoś czasu zabieram się za napisanie notki. Ale wiecie... gimbaza -.- Od poniedziałku miałam sprawdzian i chyba z 5 kartkówek! Masakra. Dzisiaj mam z chemii ktorej wgl nie ogarniam ;_; Ale przejdźmy do tematu notki. Chociaż na początek chciałam Wam pokazać filmik który pewnie już wszyscy widzieli. Mówię o osobach które mają tt. Już widziałam wiele wersji tego filmiku. Wystarczy poszukać na yt :D Aha, no i z góry przepraszam jeżeli są tu jakieś fanki albo Swifte :) Ale jak zobaczyłam ten filmik to nie mogłam powstrzymać śmiechu xd

 Hahaha ;d


Sorry, musiałam to wstawić :P

Teraz do newsów.
Elka kilka dni temu w Top Shop'ie -.-


W sobotę odbyś się pierwszy koncert z trasy Take Me Home ! :') Ale niestety Modest wyłączył wi-fi dlatego nigdzie nie można było oglądać na żywo :(


 

 
Nie chcę Was zanudzać filmikami bo jest takich pełno w internecie. Ale pokaże Wam trochę zdjęć i gifów.


Haha. No i mam dziwi się, że jestem nienormalna :P Jaki idol, taki fan.

Chłopcy 26.02 w Glasgow:
#New #2 || Harry in Glasgow yesterday - Feb 26, 2013

#New || Harry with a fan in Glasgow yesterday - Feb 26, 2013
#New HQ || Liam &amp; Harry at TMH concert in Glasgow last night - Feb 26, 2013

#New HQ || Harry &amp; Zayn at TMH concert in Glasgow last night - Feb 26, 2013

#New HQ || Liam &amp; Niall at TMH concert in Glasgow last night - Feb 26, 2013
#New HQ #3 || Louis &amp; Zayn at TMH concert in Glasgow last night - Feb 26, 2013 '
#New HQ || Harry &amp; Niall at TMH concert in Glasgow last night - Feb 26, 2013




Nowy tatuaż Hazzy -.-




 Haha. Zayn na Niallu :)
  

 Spadam do szkoły
;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz