piątek, 15 marca 2013

☆Newsy☆

Hi! ;*
Byłam wczoraj na spotkaniu klasowym no i kelnerka właczyła tv. Wybrała 4Fun i akurat leciało Little Things. Myślałam, że tam się poryczę ze śmiechu i szczęścia :D No i cała klasa na nas patrzy jak na debilki a my nadal :P Ale szkoda, że nie było OWOA xd

A tak wgl to jak świętowałyście  święto R.N.D ? :D Nawiązując do tego przejdę do notki:

Wystep na Red Nose Day:
KLIK
Przepraszam Was, że link ale inaczej nie mogłam tego znaleźć ;_;


A teraz 2 filmiki coś jak Video Diary  z Ghany. Naprawdę warto obejrzeć. To jest niesamowite jakie chłopcy mają podejście do dzieci. Harry i Lou jak się smiali z tymi dzieciakami, jak krzyczeli i wygłupiali się *.* Wgl chłopcy dawali wsparcie tym dzieciom. Nie mówię o Zayn'ie. Rozmawiał z chłopakiem w wieku 15 lat! Wyobrażacie sb w takim wieku pracować?! Jak zaprowadził go do swojego domu to Malik dosłownie się popłakał. Już nie mówie o szpitalu...  Chłopcy też czytali listy od tych dzieci ;') Niesamowite...


 




Dzisiaj był koncert w Manchesterze. O 21.30 odbedzie jeszcze jeden. Ruth i Nicole( siostry Liam'a) na Nim będą :)


Zdjęcia z Manchesteru:

Hazza z siostrami Zayn'a i ich przyjaciółkami po koncercie
z kuzynkami Zayn'a
 








Andy i Mazz na koncercie:
 

El:



Chłopcy na koncercie:



Larry <3







Liam się oświadcza? ;o



Haha xd Zayn i Niall














Idę ogladać X factor :D


Mój
ASK
TWITTER 

i twitlonger którego dzisiaj napisałam. kierowany do osób z tt:
TL
Zapraszam ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz