wtorek, 26 marca 2013

~Newsy~

Witam! Jestem Jadzia Mieciu Bigos. Miło mi :)
Hahahahahah xd Boże nie czytajcie tego :D Ja jestem poważnie szurnięta...

Dobra lepiej przejdzmy do newsów zanim znowu coś palnę -.-

Lou, ten kretyn walnął sobie 2 TATUAŻE! :O





Harry zmienił sobie BIO na TT:

Hiiiiiiiiii. Still trying to figure out what the right thing to say here is. love you .x


I słuchajcie.Nie nabierajcie się na żadne fake!
Np.:
klik to wstawiła siostra Lou (Fizzy) na IG

albo


To naprawdę łatwo podrobić :)


Sa też filmiki z koncertu w  Birmingham 23.03 ! Podobne świetne xd OGLĄDAJCIE WERSJE HD
Haha Nialler z miotłą xd podczas LWWY :D A Harry takie miny robił... HAHAH XD
Hahaha a Harry podczas Kiss You dokładnie 2.00 minuta... em... nie wiem co on robi ;p



Gdy Andy i Liam siedzieli dziś w taksówce w Londynie nagle w radiu puszczono OWOA, kierowca zmienił stację po 30s.

Liam odpisał też paru fankom na TT, dowiedzieliśmy się, że Liam lubi pizze z pepperoni.



Liam i Danielle mają pieska Loki *.* Boże, jaki słodki. Oczywiście juz ma swoje twittera tak jak Hatchi i rybka Nialla :D
  zdj z tt


 to tez z tt z podpisem:
Uncle Louis, you can woof me a song on the guitar anyday :) 
Haha ;3 Btw. na tym zdjęciu widać tattoo Lou na klacie ;/
 
 
Zayn tez ma nowy tatuaż. Czaszkę...
 
 


A teraz tzw. lokowanie produktu :D Chłopcy w filmku ciasteczek, czy czegoś tam o nazwie Ritz oraz Harry przygotowujący ulubioną popisową Ritz :)
Smaczengo Styles! dobre pudełko, nie? :P

Kurde, przystojny,utalentowany, umie gotować... normalnie IDEAŁ ;3



A teraz BARDZO NORMALNE I WCALE NIE ZBOCZONE  gify i zdjęcia z koncertów TMH....
 
 

aha

Harry uczy Zayn'a macareny xd




Aha. A tutaj mi sie wplątało zdjęcie Dan i Liama z parku rozrywki :)


HahHAHAH XD BOŻE JA Z TEGO NIE MOGĘ :D Hazza udawał niezywego... no więc...





A na koniec...


;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz