sobota, 9 marca 2013

Newsy

Łelkam! Siostry dzisiaj mamy święto! <333 Spotkania mężów życzę ;** #PolishDirectionersDay
Chciałabym Was też zaprosić na bloga mojej przyjaciółki :) Oczywiście directionerki :D
KILK :D Komentujcie! Przyda jej się motywacja!

Przechodząc do dzisiejszej notki.
Chłopcy wczoraj w Belfast :) (08.03. OMG! Nie złożyłam Wam życzeń :O Wybaczycie?!)


Btw. Harry ostatnio cos dziwnego nosi na głowie ;/ Gdzie są te słodkie loczki? ;c
 
BANANY :D
Haha. Powodzenia Styles!

Niall 7 marca w koszulce 5SOS ( 5 second of summer) przed ich garderobą


7.03 Malik na scenie:
Brałabym! *.*






Ci znowu się wydurniali . Haha. Paczajcie na Liama i Niall'a.
 


Niall z rodzicami w Belfast:
 


Ekhem... Harry postanowił pochwalić się nowym tatuażem. Niewiem czy to dobry pomysł Harold -.-
 

Jak chłopcy mieli koncert w Dublinie to znajomi Nialla przyszli na widownię z takim napisem:
Hehe :D Biedny Nialler nie mógł śpiewać ze śmiechu:


Teraz trochę gifów:
GIFY Z SERII ,,POZNAJ MOICH 'NORMALNYCH' IDOLI''

Hahahaha xd Zayn...Wszystko okej?

W domu wszyscy zdrowi?!

Mina Lou ;_; #LARRY!



R:Co robicie jak jesteśmy sami z dziewczyną?

SWAG! *.*


 Ty:Harry jak podrzucisz ciastko i trafisz do buzi to cię pocałuję.
H:



Haha. A to zjarany Horan na imprezie po gali. :D



Tatuaże Hazzy -.-

HahHAHAHAHAHA XD LEŻE I NIE WSTAJĘ!

Albo to:


Ty: Harry! Znowu połamaliśmy łózko. Co teraz?
Harry;

 SZCZAM xD


Pokaże Wam jeszcze zabawny wywiad ;p
Wywiad ale debile ;3


 Hmm. Jedziecie na koncert do Berlina? Ja tak :) Tutaj macie odliczanie do koncertu:
KLIK
62 dni, 22 godz, 50 min i 48, 47, 46... sekund :P

Chyba wszystko :) Jeżeli o czyms zapomniałam to pojawi sie w następnej notce ;*



1 komentarz:

  1. Super notka :) Dopiero dziś wpadłam na twojego bloga. Widzę tu same świeże i prawdziwe informację będę odwiedzać Cię codziennie :)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń