sobota, 3 listopada 2012

Come Back!

Jezu,nie wiem ile mnie nie było ale długo ;/ Mam nadzieję że mi wybaczycie,jak zwykle:( Nauka i święta(nie było mnie w domu).Obiecuję że wszystko uzupełnię :)





  


Newsy :

To tak: wyciekły do netu piosenki z tmh.Wiem że to trochę oszukiwanie chłopców no ale...

One Direction-Rock Me
Umarłam ♥

One Direction - They don't know abot us


Po prostu BOSKIE <33

Teledysk do Little Things:

Brak słów...


Tutaj macie kawałki niektórych piosenek:
klik

Zayn ma nowy tatuaż -______- No bez jaj! Ile można tych tatuaży?!
Intervju med killarna i One Direction



Kilka
 dni temu była sesja dla VOGUE:

*.*



Boo Bear zabijasz!
One Direction Vogue Magazine 2012 - one-direction PhotoOmomom
 One Direction Vogue Magazine 2012 - one-direction Photo One Direction in Vogue Magazine 2012 - one-direction Photo One Direction in Vogue Magazine 2012 - one-direction Photo One Direction in Vogue Magazine 2012 - one-direction Photo

Liam i Andy wczoraj w nocy zrobili twitcama:
klik


Słodkie :***

Bezpośredni odnośnik do obrazka


JA nie mogę z tego.HAHAHAHAaaaa :P Paczajcie co Liam wstawił na tt:

To też wstawił wczoraj:

 1 Listopada dodał zdjęcia z ich prywatnego samolotu:

z podpisem: Jest ci wystarczająco wygodnie,bracie? :*

i:
,,dzielenie się jest troskliwe'' ♥

Harry dodał:

A jakąs godzine temu:
z podpisem: Good Morning Paris
a tu: Niall having a look..
,,przegrałem gre na fryzurę'' czy coś takiego ;d


Niall:


i dzisiaj wstawił:



Nowy filmik z reklamy pepsi.Umarłam ze śmiechu hahaha:
Padłam:
H: I'm Harold
albo
H; His face!!


1D we Włoszech:



Dzwońcie po karetke!!!




Chłopcy w programie hiszpańskim EL HORMIGUERO:
















We włoszech-XFactor:





Dobra.To chyba wszystko:P
Muszę wam powiedzieć.Mam zadanie z polskiego żeby narysować symboliczny wizerunek najważniejszej dla mnie wartości.Powiedziałam to tacie i spytałam co mam narysować a on mi powiedział że znak ulicy jedno kierunkowej :))) Hahaaa





PS.
w trendach światowych Rock Me ♥

1 komentarz:

  1. hahaha z ym znakiem szkoda że wcześniej nie pomyślałaś ja mam już serce hahahahhahahahaah

    OdpowiedzUsuń