piątek, 9 listopada 2012

Hejoł!

Siemson <33 Wczoraj ( ok 22.00 ;p) wstawiłam rozdział na tego bloga.Więc serdecznie zapraszam do komentowania ♥

No i tu mam dla was newsy z tygodnia ale najpierw muszę wam pokazać jaki dźwięk wydałam wczoraj gdy uświadomiłam sobie że ten wywiad 1D dla rmfmaxx jest w piątek (dzisiaj ale wczoraj to było jutro :P)
 (dokładnie 0:21s )
LOL

Newsy:
Sesja dla Teen Vogue
Wzywać KARETKE!!! NOWA SESJA (znowu) UMARŁAM *.*
 
 
  
 
 

Zayna nowy ,,ptaszek'' :P (bez skojarzeń)
 


Liama nowy tatuaż ( Czy wy na łeb dostaliście ?!)
 


Chłopcy w People Magazine:
 


Zayn ,,przemalował'' swój ZAP na czarno:
 
Nowe tatuaże Hazzy -.-:
debile po prostu
A tu jak pokazuje Zaynowi:
  
 

Hahaha.Chłopcy w strojach do footballu z filmiku do Pepsi:
Hah.Którą wersję wolicie :P


W niedzielę (11.11) na Mtv LIVE o godz . 21.00 MTV EMA!! Oglądamy :D Dzisiaj w radiu RMFMAXX puszczą wywiad Lou i Zayna od godz 17.00 a druga część będzie w poniedziałek.

Już mam dla was kawałek wywiadu:


Z sesji do TMH:
Zdjęcie: Z sesji do TMH


1D w LA(8.11)
 








nie ma już pasemka O.o
co on ma na prawej ręce?!

ale go obmacują :D

 

ten z tym laptopem gdzie lezie?






Awww♥
 U nich jest aż tak ciepło i słońce świeci że on chodzi w krótkim rękawku i okularach słonecznych ? -.- Bo u nas 5 stopni :(

z Lou
 












jaka mina ;d


następny co ma białą bluzkę :P Oni chyba się umówili






czemu jesteś taki przystojny?












bez jaj !oni się się ubierają na biało-czarno!
prawy górny róg-strzałeczka

smacznego ;d


Też 8.Wracali ze studia CBS:




rudzielec też ma biała bluzkę :P A Andy już nie :D








Co t y robisz?!

 


Liama mina :D


Brak słów <33
Tam jest ta bluzka ,,COOL KIDS DON"T DANCE".Zayn najpierw był ubrany tak,zobaczył tą bluzkę... i...:się przebrał

 
Debil <33

Zayn opuszczając studio tattoo(8.11)
Louis opuszczając studio tattoo(8.11)

A tu jeszcze w sudio tatuaży Zayn:

Harry jak byli w USA też sobie zrobił tattoo -___-Opuszczając studio:

A tu w studio tatuaży:





Przepraszam ze tak wszystko pomieszane ale już sama się pomieszałam.A tutaj macie filmik:
ten sam banan :D







W XF w USA: wczoraj:




fajna scena :)






 Za kulisami:


 te dołeczki Awww





Pepsi:


 




Harold komu ty robisz tatuaż? :P


Po zrobieniu tatuaża:



Jeszcze raz sorry że wszystko tak trochę mętnie;/


Ostatnio wchodzę sobie na Onet Muzyka no i... zresztą widzicie u góry,
Dobra to ja zmykam.Teraz na RMfmaxx jest wywiad!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz