poniedziałek, 3 grudnia 2012

Hejo!

O.o Ile ja już nie dodawałam ! Dwa tygodnie -__-  Nie wiem jak mam was przeprosić ! Ale obiecuję żę od razu jak wrzucę tą notkę na bloga to pójdę się powiesić :D  Łoooł! Teraz muszę wszystkie zaległości odrobić. Trochę faktów: Lanielle powróciła: ( i jak już pewnie zauważyłyście Dan ma blond włosy. Szkoda :( Miała takie boskieee)


                                                         
Chłopcy są teraz w NYC. Te zdjęcia Liasia i Dan są ze spaceru w NYC.
1D będzie dzisiaj występowało na MSG o godz 7.30 pm (19.30) ale oczywiście NIE naszego czasu. Nie , nie. Naszego czasu o 2.30 -.-Le to i tak nie będzie transmitowane na żywo więc luz :p

Dobra, lecimy dalej. Perrie ma fioletowe włosy!
W necie znajdziecie dużo zdjęć więc nie będę wrzucać innych. Ona też jest w MYC. Wogóle tam do chłopców przyjechała rodzina, El, Dan i Pezz.



Dobta teraz od rzeczy. Na omegle jakiś gościu ( mrs.X) napisał takie coś: (tł nie moje)

Stranger : Martwcie się o tego, który nosi niebieski,
ma dużo tatuaży, o tego którego najbardziej hejtują.
Zapomnij o wszystkich dowcipach, o tym który pali
o pierwszym który mówił.To już tutaj.Koncert jest
tutaj.
Nie bądź zaskoczony jeżeli ktoś zostanie postrzelony
( to ostatnie to pewnie jakaś przenośnia).
druga os
oba : O jezusie.Co to ma znaczyć .
Stranger : Zagadki oh zagadki.Mogę postarać się
powiedzieć.Ci którzy upadają już nigdy się nie
wzniosą.
druga osoba : Co . O mój boże.
Stranger : Symbole oj symbole wszędzie.
Ale uważaj może ten ptak uwięziony w klatce
ukaże.
Druga Osoba : Panikuję.
Stranger : Jutro jest ten dzień. Uważaj !
Druga Osoba : Jezusie o Ku*wa to jest ten Storm.
Stranger : Brunetka z niebieskimi oczami i maską
jest jedną.Jedną która bd szukała prawdy.
Druga osoba : Czekaj czekaj czy ktos naprawde
zostanie
jtr postrzelony
Stranger: Stary Storm już się zaczął.
Druga osoba : To jest szalone.Chcę tylko
odpowiedzi.
Stranger :Tick tick w miarę upływu czasu
Druga osoba :Wskazówka czy coś ? Jaka jest
najlepsz wskazówka, którą możesz mi dać ?
Stranger : To wszystko sie ujawni w 2:49 w
następnej piosence.
Druga osoba : Następną piosenką jest Kiss You czyż
nie ?
Stranger : Chłopak z niebieskimi oczami jest jednym
który cierpi najmocniej, ale nie będzie jednym ,
który trafia w słupek.
Druga osoba: Co OMG
Stranger : Dałem ci wiele odpowiedzi.
Druga osoba : Okej , ale ja juz wariuję.
Strange : wszystko co musisz zrobić to znalezienie
ich .Tu jest wskazówka: Lttle Things Behind The
Scenes.
Druga osoba : Wiem już . ATEOTY to są literki, które
były pokazywane (w takiej kolejności) w filmiku
behind the scenes do Little things TYLKO przez
Harry'ego i Lou, co podobno znaczy 'at the end of
this year'
Stranger : Data wydania.
Druga osoba : ??? Tej rzeczy ?
Stranger : Spójrz na nią.
Druga osoba : Ok. Czy ktoś umrze jutro ?
Stranger :62 dni orzed koncem świata i 62
opublikowane video.
Zbieg okolicznosci ? Nie.
Wiadomości.
Druga osoba : Jesteś tym Mr.X.
Stranger ; Jestem bardzo ostrozny z moją
tożsamością.
Ale uważaj mogą być rózni złodzieje.
Druga osoba : Jesteś w Nowym Jorku teraz.
Stranger : Chłopcy nie są tymi kim mówią, że są.
Może i jestem.Jestem kimś kogo się bd najmniej
spodziewać.
Druga osoba :Mógłbyś przunajmniej dać
wskazówkę do swojej tożamości ?
Stranger : Wszystko jest w moim imieniu ( w tym
przypadku w nicku )
Druga os : Jedna duża wskazówka pytam przez
desperację.
Stranger : Dałem ci wskazówki.
Tu jest następna : Angels in America ( książka ) i
postać Joe'go Pitta
Druga osoba : Już wiem ! wrzaski
Stranger : Dowiedz się wiecej o nim.Myśl.
On ujawnia wiele.
Druga osoba : Walczył ze swoim
homoseksualizmem.
Czytałam to.
Stranger : Tak widzę.
Druga osoba : On zostawił kogoś dla chłopaka
imieniem Louis.Nieprawdaż.
Stranger : Maskę ( czyli, że chodziłoby o Elkę ?
Ze Lou miałby zostawić EL ? )
Druga os: Czyli Joe ma być Harry ?
Stranger : Nie mogę ujawniać odpowiedzi tylko
wskazówki.Jest różnica.
Spójrz na wszystko.
URL , daty wydania, wywiady.Wszystko sie liczy.
Druga os: chwila chwila co jest z tymi URL.nigdy
wcześniej nie słyszłam o nich.
Stranger: Kiedy zgasną światła jeden z nich bd
uciekać ze strachu.
Druga os : Niall . Co Niall.
Stranger: Zostawi nas z niczym, ale nie na długo.
Wkrótce lew zostanie uwolniony i bd jeść ptaki z
bestią w lokowanych włosach ( sory że tak
dosłownie)
Wściekłość bd można znaleźć.Wszyscy zostaną
utraceni
i ten jeden zostanie zgubiony.
Czwórka pozostanie , a jeden odejdzie.
Druga osoba : Niall zrobi mu krzywdę ?
Stranger : Lew pozostanie i ptaki już nigdy nie
polecą.Proszę nie bój się , zostań silny przyjacielu.
Słaby ucieknie.Jeśli jesteś mądry weźmiesz pod
uwagę
moje ostrzeżenia.Jeżeli nie zacznij trzymać żałobę.
Druga os: Jebać to ja nigdy nie uciekam.
Odpowiedz na jedno pytanie zanim wyjdziesz.
Stranger : No....(kurwa ja się boje)
 
 Chodzi o MSG. Więcej powiem wam jutro ale osobiście w to nie wierzę. No bo kto takie rzeczy mówi  w necie. Pokaże wam też inną rozmowę ale jutro :) Teraz idę spać. Jutro wstaję o 5.00 i niewiem jak zczołgam ssię z wyra!

(ps. Simon też o tym wie:






Dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz