piątek, 7 grudnia 2012

Newsy

 Hello ;**


Harold wczoraj.Hahaha

Czyżby słit focia ^,^






Łan Dajrekszyn jesterdej yn NYC:
 



 






5.12 w NYC:


KURDE! czy oni mają tam tak ciepło że ten dekiel w krótkim rękawku chodzi?! Jeśli tak to ja tam lece -.-




Bojs 6.12 przed studiem David Letterman w NYC:












Hazzy i Taylor ( -__-) opuszczając impreze w NYC:

rzygam... nie powiem czym
ide się pociąć!!!




O Boże




Ojjj! LOUIS WSZYSTKO WIDZI! ;p

Po David Letterman Show:







ale ma zajebiaszczą branzoletkę :D


ale szekszi











DL Show:
hahahaha
latający dziadek



Niall z fanami (6.12)





Znowu przed studio:(przepraszam was że tak nie po kolej i są pomieszane ale już nie mogę tego ogarnąc ;))









 






Hhahahahah.Ja nie mogę...
a ten po lewej to jak Ron Weasley :PP
Hahahahahahahh


Hej. A co myślicie o Haylor? Bo szczerze to jak ja ją widzę, ich widzę to mam ochotę złamać stół ( Zayn pomożesz? :P) No i byli razem na spacerku :/ z Lux i Lou ale byli. No i jak Hazza spał w jej hotelu dwie noce. Ciekawe co robili?! W karty grali !!! Nie no sorry, ale nie trawie tej laski.

Spadam ;***

1 komentarz:

  1. Nie ty jedna jej nie trawisz ...
    Jak pomyślę o tym, że ona i Harry ... ;/
    Niby nic za bardzo jej osoby nie mam, ale jak zaczęła się spotykać z Harry'm to jakoś przestałam słuchać jej piosenek... Odrzuca mnie ona teraz ;/
    A niech tylko spróbuje go zdradzić, albo coś w tym stylu, to ją ...

    W każdym bądź razie nie za bardzo jestem zachwycona jego wyborem, ale .... to jego sprawa.

    A co do wszystkich zdjęć to ŚWIETNE ;*
    A Zayn... Mmmmm... Sexy na maksa ;)
    Cudne :D

    Pozdrawiam :*
    Paula Styles - Payne

    OdpowiedzUsuń