niedziela, 9 grudnia 2012

News

Hejo! Dzisiaj chłopcy o godz 20.40Pl będą występować w finale Xfactora :D Zaśpiewają Kiss You ♥
Oto linki:
klik
klik -2#

Na widowni będą prawdopodobnie siostry Zayna,Dan i Pezz.
Chłopcy spędzą Nowy rok w NYC :/

Kawałek teledysku do Kiss You:
klik


I jak ja mam moje męża przedstawić rodzicom?:



Nowe zdj z MTV:


Boskie zdj chłopców z wczoraj z Jingle Ball w NYC:

 Awww ZGON






z backstage:





A tak żeby trochę powspominać ;')

Z tublra 1D:



jak ja ich ♥



Hahahah a tak na koniec. Hazza wszystko ok?!

A właśnie! Ostatnio na tt ktoś napisał tekst :

Jestem przerażona dniem kiedy One Direction ogłoszą ich rozpad. Pewnego dnia, obudzimy się, wejdziemy na tumblra, a tam będą posty z ich ostatnimi tweetami jako zespół lub ostatnie wywiady. Louis tweetnie krótki, słodki, miły i nieco sassy pożegnalny tweet. Niall tweetnie miły, zabawny i głupi tweet i nazwie nas mofos ostatni raz. Liam napiszę twit-longera i tweetnie nam długie, duże pożegnalne "dziękuję" i powie nam, że nas kocha i że jesteśmy najlepszymi fanami na świecie. Zayn napisze śmieszny, głęboki tweet o tym jak rollercoaster kończy swoją trasę w pewnym momencie, a mu musimy wysiąść z przejażdżki, aby dostać się na inny. Harry tweetnie o kanapce.
I to może być wina prasy za stworzenie zbyt wielu plotek. I to może być nasza wina, za stanie się zbyt szalonymi, nachalnymi, gdy to przestało być zabawne. Ale jestem najbardziej przerażona dniem, gdy oni przestaną być przyjaciółmi. Opuszczą swój kompleks, zamieszkają osobno, stworzą własne rodziny i po prostu stracą kontakt. Nie będzie więcej Larry'ego Stylinsona, Niama, Zarry'ego, Nouis'ego, Lilo, Narry'ego, Lirry'ego, Zouis'ego, Ziama, Zialla. Pójdą znów do domu X factora i nagrają ostatnie video diary na schodach. I my wszyscy będziemy zmuszeni zerwać plakaty z naszych ścian, schować je w w pudle i schować za łóżkiem, na wypadek jakby to wszystko było żartem. Ale nie będzie.
Jestem po prostu strasznie przerażona dniem gdy się obudzę, a to wszystko się skończy.



Masakra. Poryczałam się.Albo jak sobie uświadomie poraz setny że to koniec trasy UAN i tych pięknych momentów np, rozpraszanie Hazzy podczas solówki w WMYB to mi się ryczeć chce ;''). Trudno! Teraz spadam uczyć się na spr z polskiego ;/
Dobranoc ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz