niedziela, 16 września 2012

Nie było mnie cały dzień więc dopiero teraz dodaje.Byłam dzisiaj w poznaniu na zakupach itp. Kupiłam sobie notes z 1D ♥. A tak wogóle to jestem zmęczona.Przyjechalismy przed chwilą więc rozpakowałam rzeczy i wchodzę na tt.SZOK.W trendach  ,,Larry""
 
 
Wszyscy piszą że Larry to tylko PRZYJAŹŃ BRATERSKA że nienawidzą El bo to ona zniszczyła ich przyjaźń itp. A ja oczywiście nic niewiem i nic nie rozumiem :P.Ktoś napisał o jakimś tweettcie Lou ale ja wchodzę na jego profil i znowu nic nie ogarniam.Inni pisali że to ich menager Lou cos tam kazał.No i ciągle że to przez El. Albo że Harry będzie płakał bo Lou się wyparł tego że Larry istnieje?! WTF. Niektórzy piszą że Larry nie jest prawdziwy a inni że jednak jest true .Directioners piszą że np.Louis trzymaj się directioners zawsze będą z tobą. Wogóle nie ogarniam .No ale to żadna nowość ;) Louis cos napisał na tt o Larrym ale niewiem co no i przez to ta afera .
Sorry że tak piszę ale jednocześnie siedze na twitterze i nie nadązam
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz